Sweet Potato
AboutLinksEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 16 March 2013 | 03:02 | 2 Atasinchi

-klikbanner-


No.999,  Jalan Kari,
Taman Secret,
99999 Amsterdam,
Planet Exo.

16 Mac 2012

Assalamualaikum.
   Menemui Miz Rizhani yang kusayangi, semoga berada dalam keadaan sihat bersama keluarga tercinta. Saya di sini, Alhamdulillah sihat walafiat.

Saudari, 
   Tujuan saya menulis surat ini adalah untuk memberi tahu saudari yang saya telah pun menyertai Giveaway yang telah dilancarkan oleh saudari. Saya berharap giveaway saudari berjalan dengan lancar. Saya lihat, hadiah-hadiah yang disponsorkan oleh para sponsor yang sangat baik hati itu sangat awesome. Saya juga berharap saya dapat memenagi salah satu daripada hadiah tersebut. Nampaknya, setakat ini sahaja yang mampu saya taip.Semoga bersua lagi di lain giveaway :)

   Sekian, terima kasih.

Yang benar,
nurazrina



Ok! Maaf kalau Ina ada terkasar bahasa :) Dann.. alamat di atas ni hanyalah rekaan semata-mata. Kalau tak percaya, cari lah rumah tu sampai jumpa :p Ok~ Maaf tau kalau Ina merepek :p Assalamualaikum~ Selamat tinggal :)



PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hello World! Assalamualaikum! My name is Azrina. 14 years old. Welcomes you all to come to my blog and I hate haters and copycats. You must be respectful to my blog if you want my respect for your blog.

_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Follower ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google